We wrześniu podpisana została umowa na przeprowadzenie cyklu degustacji branżowych pomiędzy firmą Moët Hennessy Polska a Pick and Taste.
Moët Hennessy Polska jest częścią LVMH Moët Hennessy – Louis Vuitton największej grupy dóbr luksusowych na świecie. Skupia ona takie marki jak Moët & Chandon, Veuve Clicquot, Château d’Yquem, Hennessy, Louis Vuitton, Kenzo czy TAG Heuer.
Pick and Taste przeprowadzi do końca roku cykl 10 degustacji whisky single malt – Glenmorangie oraz Ardbeg głównie dla przedstawicieli hoteli, restauracji oraz specjalistycznych sklepów alkoholowych.
16 września w Warszawie odbyła się pierwsza degustacja – oficjalne wprowadzenie Glenmorangie do Polski, podczas którego degustowane były whisky – Original, Extra Mature – Lasanta, Quinta Ruban, Nectar D’Òr oraz 18-letnia Extremely Rare. Kolejnego dnia Pick and Taste poprowadziła degustację Ardbega, która zbiegłą się z prezentacją jednej z najdroższych whisky świata – Ardbeg Double Barrel.
Tegoroczne degustacje są pierwszym krokiem długofalowej współpracy pomiędzy obydwoma firmami promującym ekskluzywne produkty oraz nobliwy styl życia.