Nowy rok i nowe konkursy. Od stycznia wprowadziliśmy dwie nowe zabawy w których będzie można uczestniczyć podczas naszych degustacji.
Konkurs 2 promile skupia się na umiejętnościach zręcznościowych. Kursanci zakładają specjalistyczne okulary imitujące spożycie ponad dwóch promili alkoholu. Następnie w grupach starają się spełnić postawione przed nimi zadania wymagające ogromnego skupienia oraz precyzji.
Twórcy likierów to konkurencja podczas, której uczestnicy podzieleni na grupy tworzą swoją własną kompozycję alkoholową. Z pomocą wielu dodatków między innymi kawy, wanilii, mleka, cukru czy miodu tworzą mieszanki smakowo-aromatyczne. Następnie każdy z zespołów ocenia zarówno swój produkt jak i te przygotowane przez inne grupy. Likier z najwyższą średnią oceną wygrywa a uczestnicy otrzymują niezwykłe nagrody.
Mamy nadzieję, że kolejne aktywności jeszcze bardziej urozmaicą organizowane przez nas degustacje co wpłynie na większe zadowolenie klientów oraz ściślejszą integrację między uczestnikami.
Powyższe dwa konkursy uzupełniły naszą dotychczasową ofertę gier, czyli między innymi: rozpoznawania aromatów występujących w winach lub whisky, ślepą degustację, grę lingwistyczną, degustację w czarnych kieliszkach czy wine banking.
Konkurs 2 promile skupia się na umiejętnościach zręcznościowych. Kursanci zakładają specjalistyczne okulary imitujące spożycie ponad dwóch promili alkoholu. Następnie w grupach starają się spełnić postawione przed nimi zadania wymagające ogromnego skupienia oraz precyzji.
Twórcy likierów to konkurencja podczas, której uczestnicy podzieleni na grupy tworzą swoją własną kompozycję alkoholową. Z pomocą wielu dodatków między innymi kawy, wanilii, mleka, cukru czy miodu tworzą mieszanki smakowo-aromatyczne. Następnie każdy z zespołów ocenia zarówno swój produkt jak i te przygotowane przez inne grupy. Likier z najwyższą średnią oceną wygrywa a uczestnicy otrzymują niezwykłe nagrody.
Mamy nadzieję, że kolejne aktywności jeszcze bardziej urozmaicą organizowane przez nas degustacje co wpłynie na większe zadowolenie klientów oraz ściślejszą integrację między uczestnikami.
Powyższe dwa konkursy uzupełniły naszą dotychczasową ofertę gier, czyli między innymi: rozpoznawania aromatów występujących w winach lub whisky, ślepą degustację, grę lingwistyczną, degustację w czarnych kieliszkach czy wine banking.