Ogólne informacje
Szkolenia przyjmują formę wykładu, który może być multimedialny – na dużym ekranie przedstawiona zostanie prezentacja PowerPoint, lub mniej formalny ograniczający się tylko do prelekcji.
Szkolenie nastawione jest przede wszystkim na przekazanie wiedzy, ale i degustację najznakomitszych trunków i cygar. Zakładamy zaznajomienie z podstawowymi jak i rozszerzonymi informacjami. Podstawowe informacje dotyczą historii, regionów produkcji, podziałów gatunkowych oraz sposobów serwowania danego produktu, natomiast rozszerzone mogą dotyczyć dowolnie wybranego przez Państwa zagadnienia.
Do degustacji zapewniamy produkty najwyższej jakości. Sugerujemy w wypadku alkoholi mocnych, co najmniej 5 gatunków danego trunku, w przypadku win 7 rodzajów oraz co najmniej 4 różne cygara. Wybrane przez nas produkty wyróżniają się ogromnym zróżnicowaniem gatunkowym, co umożliwia każdemu uczestnikowi znaleźć najbardziej odpowiadający mu smak i aromat.
Szkolenia multimedialne polecamy osobom zainteresowanym uzyskaniem rzetelnej i szczegółowej wiedzy jak również przedstawicielom branży alkoholowej i gastronomicznej dążącym do podniesienia swoich kwalifikacji.
Klientom branżowym jak i innym zainteresowanym zapewniamy egzaminy końcowe podsumowujące i sprawdzające wiedzę. Gwarantujemy również certyfikaty potwierdzające uczestnictwo w szkoleniach. Scan certyfikatu oraz kilka przykładowych slajdów z prezentacji multimedialnej na temat whisky możecie znaleźć Państwo poniżej.
Dodatkowo, aby uatrakcyjnić ten rodzaj szkolenia, przygotujemy profesjonalne karty degustacyjne, mapy aromatów i smaków oraz materiały informacyjne o wszystkich degustowanych produktach.
Wszystkie degustacje i szkolenia prowadzimy również w języku angielskim oraz niemieckim.
Czas trwania
Szkolenia multimedialne mogą być dowolnej długość w zależności od Państwa oczekiwań. Sugerujemy jednak, aby nie trwały one krócej niż 1,5 godziny. Maksymalny czas możemy wydłużyć nawet do kilku godzin.
Wielkość grupy i obsługa
Szkolenie to polecamy grupom liczącym do 60 uczestników. Przy liczniejszych, bowiem pojawiają się problemy związane z zachowaniem odpowiedniej atmosfery oraz ciszy niezbędnej do przekazywania informacji.
Do obsługi najczęściej zaangażowane są dwie osoby, aczkolwiek liczba ta może się zwiększyć tak, aby zapewnić Państwu pełny komfort i najwyższa jakość usługi.